* English version below.
Pracownia Psychologiczna POMOCNIA
REGULAMIN
1. W Pomocni obowiązuje zasada odwoływania wizyt, która mówi o tym, że spotkanie możesz anulować albo przesunąć dzień roboczy wcześniej do godziny 15:00. W innym wypadku będziesz zobowiązany do uregulowania płatności za nieodbyte spotkanie. Zasada odwoływania wizyt dotyczy także zdarzeń losowych.
2. W przypadku dwukrotnego odwołania wizyty niezgodnie z regulaminem, kolejne zarezerwowane spotkania zostaną anulowane do czasu uregulowania płatności.
3. W przypadku spóźnienia, terapeuta jest zobowiązany oczekiwać na klienta 15 minut. Jeśli przewidujesz, że dotrzesz na spotkanie po upływie tego czasu, poinformuj o tym sekretariat lub terapeutę.
4. W przypadku korzystania z pomocy w formie online, klient jest zobowiązany do uregulowania płatności za sesję i przesłania potwierdzenia dokonanej płatności maksymalnie dzień roboczy wcześniej do godziny 15:00. W innym wypadku istnieje możliwość anulowania nieopłaconej sesji. Potwierdzenie płatności należy przesłać na adres sekretariat@pomocnia-poznan.pl
Informacje dla osób płacących przelewem.
Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz dokonać płatności zgodnie z regulaminem, a chciałbyś odbyć wizytę, skontaktuj się z naszym biurem lub terapeutą.
5. Na wyraźną prośbę klienta wystawiamy opinie i zaświadczenia. Za dokumenty pobierane są opłaty zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.
6. Każde spotkanie trwa 50-60 minut.
7. Przed umówieniem pierwszej wizyty, zapoznaj się z informacjami podanymi tutaj: Co powinieneś wiedzieć przed pierwszą wizytą.
8. Od momentu nawiązania kontaktu z placówką Pomocnia, zarówno drogą telefoniczną, jak i mailową, udostępnione przez Ciebie dane osobowe przetwarzane są przez aktualnego pracownika sekretariatu oraz psychologa, u którego umówione jest spotkanie. Pracownicy Pomocni przywiązują szczególną wagę do ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych naszych klientów.
Pracownia Psychologiczna POMOCNIA
REGULATIONS
W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym sekretariatem.
W sytuacji wyboru płatności w formie przelewu bankowego, za usługi psychologiczne w Pomocni, uprzejmie prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres mailowy sekretariatu (sekretariat@pomocnia-poznan.p
Anna Król 75 1090 1854 0000 0001 3683 7171 Bank Santander
Agnieszka Mazurczak 37 1140 2004 0000 3002 3345 7745 mBank S.A. (skype: Pomocnia Mazurczak)
Katarzyna Sancho 68 1160 2202 0000 0004 8518 8730 Bank Millenium (PLN), PT50 0023 0000 4570 3301 2399 4 Bank Activo (EURO)
Blik na telefon i Revolut: +48535854355
(skype: sancho@pomocnia.pl)
Anna Kowalik 60 1160 2202 0000 0005 8419 4543
Blik na telefon: +48536936316
Sara Struzik 44 1140 2004 0000 3302 7975 8870 mBank S.A. (skype: psychologpoznan@o2.pl)
Jagoda Jokś 39 2490 0005 0000 4500 1621 1868 Alior Bank (skype: joks.jagoda@gmail.com)
Jacek Jokś 39 2490 0005 0000 4500 1621 1868 Alior Bank (skype: Jacek Jokś)
Katarzyna Lewczycka 68 1090 1854 0000 0001 0317 2865 Santander
Karolina Arczewska 57 1140 2004 0000 3902 8324 0739 mBank
Weronika Stachowiak 10 1140 1010 0000 5433 5901 7181
Marta Komorowska 31 1140 2004 0000 3702 8383 9213 mBank S.A
Anita Lewandowska Blik na telefon: +48731671044
1. Powinieneś wiedzieć, jakimi wartościami kierujemy się w naszej pracy – zachęcamy do zapoznania się z nimi w zakładce „O nas”. 🙂
2. Przed umówieniem wizyty, zapoznaj się z naszym regulaminem. To ważny element naszej współpracy.
3. Osobą rezerwującą wizytę może być wyłącznie osoba która będzie jej uczestnikiem, natomiast w przypadku dzieci i nastolatków poniżej 18 roku życia, powinni być to prawni opiekunowie.
4. W trosce o zachowanie dyskrecji, prosimy, abyś przyszedł na umówione spotkanie w wyznaczonej godzinie lub maksymalnie 5 minut wcześniej. Ponadto, zależy nam na tym, aby nie przerywać trwającej sesji w celu otworzenia drzwi domofonem dla kolejnego klienta. 🙂
5. Płatność w “Pomocni” możesz uregulować gotówką lub przelewem. Jeśli korzystasz z sesji w formie online, dokonaj płatności przelewem. Informacje na temat płatności przelewem znajdziesz w osobnym pliku w zakładce „kontakt”.
6. Jeśli posiadasz dokumentację od innych specjalistów (psychologa, psychoterapeuty, psychiatry, neurologa, logopedy lub inną istotną dokumentację medyczną), zabierz jej kopię na spotkanie.
7. Sekretariat pracuje zdalnie, dlatego w razie potrzeby wystawienia faktury lub chęci umówienia kolejnej wizyty – zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego lub mailowego.