* English version below.
Pracownia Psychologiczna POMOCNIA
REGULAMIN
1. W Pomocni obowiązuje zasada odwoływania wizyt, która mówi o tym, że spotkanie możesz anulować albo przesunąć dzień roboczy wcześniej do godziny 15:00. W innym wypadku będziesz zobowiązany do uregulowania płatności za nieodbyte spotkanie. Zasada odwoływania wizyt dotyczy także zdarzeń losowych.
2. W przypadku dwukrotnego odwołania wizyty niezgodnie z regulaminem, kolejne zarezerwowane spotkania zostaną anulowane do czasu uregulowania płatności.
3. W przypadku spóźnienia, terapeuta jest zobowiązany oczekiwać na klienta 15 minut. Jeśli przewidujesz, że dotrzesz na spotkanie po upływie tego czasu, poinformuj o tym sekretariat lub terapeutę.
4. W przypadku korzystania z pomocy w formie online, klient jest zobowiązany do uregulowania płatności za sesję i przesłania potwierdzenia dokonanej płatności maksymalnie dzień roboczy wcześniej do godziny 15:00. W innym wypadku istnieje możliwość anulowania nieopłaconej sesji. Potwierdzenie płatności należy przesłać na adres sekretariat@pomocnia-poznan.pl
Informacje dla osób płacących przelewem.
Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz dokonać płatności zgodnie z regulaminem, a chciałbyś odbyć wizytę, skontaktuj się z naszym biurem lub terapeutą.
5. Na wyraźną prośbę klienta wystawiamy opinie i zaświadczenia. Za dokumenty pobierane są opłaty zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem.
6. Każde spotkanie trwa 50-60 minut.
7. Przed umówieniem pierwszej wizyty, zapoznaj się z informacjami podanymi tutaj: Co powinieneś wiedzieć przed pierwszą wizytą.
8. Od momentu nawiązania kontaktu z placówką Pomocnia, zarówno drogą telefoniczną, jak i mailową, udostępnione przez Ciebie dane osobowe przetwarzane są przez aktualnego pracownika sekretariatu oraz psychologa, u którego umówione jest spotkanie. Pracownicy Pomocni przywiązują szczególną wagę do ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych naszych klientów.
Pracownia Psychologiczna POMOCNIA
REGULATIONS
W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym sekretariatem.
W sytuacji wyboru płatności w formie przelewu bankowego, za usługi psychologiczne w Pomocni, uprzejmie prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres mailowy sekretariatu (sekretariat@pomocnia-poznan.p
Anna Król 75 1090 1854 0000 0001 3683 7171 Bank Santander
Agnieszka Mazurczak 37 1140 2004 0000 3002 3345 7745 mBank S.A. (skype: Pomocnia Mazurczak)
Katarzyna Sancho 68 1160 2202 0000 0004 8518 8730 Bank Millenium (PLN), PT50 0023 0000 4570 3301 2399 4 Bank Activo (EURO)
Blik na telefon i Revolut: +48535854355
(skype: sancho@pomocnia.pl)
Anna Kowalik 60 1160 2202 0000 0005 8419 4543
Blik na telefon: +48536936316
Jagoda Jokś 39 2490 0005 0000 4500 1621 1868 Alior Bank (skype: joks.jagoda@gmail.com)
Jacek Jokś 39 2490 0005 0000 4500 1621 1868 Alior Bank (skype: Jacek Jokś)
Karolina Arczewska 57 1140 2004 0000 3902 8324 0739 mBank
Weronika Stachowiak 10 1140 1010 0000 5433 5901 7181
Anita Lewandowska Blik na telefon: +48731671044
1. Powinieneś wiedzieć, jakimi wartościami kierujemy się w naszej pracy – zachęcamy do zapoznania się z nimi w zakładce „O nas”. 🙂
2. Przed umówieniem wizyty, zapoznaj się z naszym regulaminem. To ważny element naszej współpracy.
3. Osobą rezerwującą wizytę może być wyłącznie osoba która będzie jej uczestnikiem, natomiast w przypadku dzieci i nastolatków poniżej 18 roku życia, powinni być to prawni opiekunowie.
4. W trosce o zachowanie dyskrecji, prosimy, abyś przyszedł na umówione spotkanie w wyznaczonej godzinie lub maksymalnie 5 minut wcześniej. Ponadto, zależy nam na tym, aby nie przerywać trwającej sesji w celu otworzenia drzwi domofonem dla kolejnego klienta. 🙂
5. Płatność w “Pomocni” możesz uregulować gotówką lub przelewem. Jeśli korzystasz z sesji w formie online, dokonaj płatności przelewem. Informacje na temat płatności przelewem znajdziesz w osobnym pliku w zakładce „kontakt”.
6. Jeśli posiadasz dokumentację od innych specjalistów (psychologa, psychoterapeuty, psychiatry, neurologa, logopedy lub inną istotną dokumentację medyczną), zabierz jej kopię na spotkanie.
7. Sekretariat pracuje zdalnie, dlatego w razie potrzeby wystawienia faktury lub chęci umówienia kolejnej wizyty – zapraszamy Cię do kontaktu telefonicznego lub mailowego.